Regulamin

Regulamin

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    Właścicielem sklepu internetowego www.jessibutik.pl jest firma
    Jessi Butik Ewelina Staniucha
    98-220 Zduńska Wola
    Izabelów 63B
    NIP: 829-168-50-00, REGON: 382748969

Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:

  1. Pod numerem telefonu: 791 232 236 (koszt połączenia według taryfy operatora).
  2. Korzystając z adresu poczty elektronicznej: biuro@jessibutik.pl
  3. KONTO
  4. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem
    danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje
    przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne
    i nieobowiązkowe.
  5. Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta, tj. zakupy bez
    rejestracji.
  6. Plusem posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, otrzymywania
    powiadomień dotyczących statusu zamówienia, udział w konkursach, otrzymywanie
    newsletterów.
  7. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów
    bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
  8. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
  9. Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym: a) założenie
    konta z loginem i hasłem b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta.
    W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza
    zamówienia.
  10. Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez
    Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.
  11. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący
    podatek VAT.
  12. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu
    zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany
    w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
  13. Sklep www.jessibutik.pl nie posiada innych ukrytych kosztów.
  14. Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu
    zamówienia. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail
    na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez Klienta do formularza
    podczas składania zamówienia.
  15. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia
    umowy.
  16. Zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia kilku zamówień.  
  17. WARUNKI PŁATNOŚCI
  18. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  19. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy za pomocą ING Bank Śląski
    numer rachunku: 59 1050 1461 1000 0097 1166 1950
  20. W tytule wpłaty należy podać nr zamówienia. W przeciwnym razie może
    to spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia, lub w ostateczności wpłata może
    być niemożliwa do zidentyfikowania.
  21. TERMIN PŁATNOŚCI
  22. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem Klient obowiązany jest do
    dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy
    Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy
    Klienta.
  23. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient
    obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.
    6. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
  24. Realizacja zamówień następuje w ciągu 1-7 dni licząc dni robocze.
  25. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając
    Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
    Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w siedzibie w godzinach
    otwarcia. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające
    pełną zdolność do czynności prawnych.
  26. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym w/w dni robocze nalicza się
    po uznaniu wpłaty na rachunek bankowy.
  27. Czas realizacji zamówień zależy od wybranej przez Klienta formy płatności:
     Szybka płatność TPay- 1-7 dni robocze,
     Płatność przy odbiorze – 1-7 dni robocze,
     Płatność przelewem tradycyjnym – 1-7 dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty.
  28. DOSTAWA ZAMÓWIENIA
  29. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza
    granicami kraju wg cennika.
  30. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi
    inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Dostawa
    i płatności” oraz w trakcie składania zamówienia.
  31. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i
    wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  32. Maksymalny termin dostawy to 30 dni, jednakże Sklep Internetowy dokłada wszelkich
    starań, by zamówienia były realizowane możliwie szybko.
  33. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku
    zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody
    w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez
    wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi
    wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
  34. REKLAMACJE ZWROTY WYMIANY
  35. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie
    z procedury zwrotu i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
  36. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego
    formularza pocztą elektroniczną na adres biuro@jessibutik.pl  lub odesłać na adres
    Jessi Butik Ewelina Staniucha 98-220 Zduńska Wola, Izabelów 63b . Zalecamy
    wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek
    odesłanych do nas za pobraniem. Formularze reklamacji i zwrotu są dostępne pod: adresem
  37. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go odpowiednio
    zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Jessi Butik Ewelina Staniucha
    98-220 Zduńska Wola, Izabelów 63b
  38. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi
    odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej
    w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech
    i funkcjonowania rzeczy.
  39. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
  40. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji lub zwrotu w możliwie najkrótszym
    terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  41. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo
    wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie
    Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
  42. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku
    paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany numer konta w formularzu zwrotu.
  43. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności
    w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności
    Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są
    określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
  44. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 
  45. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14
    dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
    dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres
    biuro@jessibutik.pl lub pocztą polską na adres Jessi Butik Ewelina Staniucha 98-220
    Zduńska Wola, Izabelów 63b.
  46. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta
    o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego
    płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
    wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy
    zwykły sposób dostawy). Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze
    produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od
    Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
  47. Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym.
  48. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
    od dnia zakupu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty
    zwrotu produktu.
  49. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  50. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie
    Klientów nie będących konsumentami.
  51. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem
    niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
    Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania
    przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
  52. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo
    ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty
    w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności
    oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  2. Zmiany w Regulaminie.
    Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w
    zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego
    Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
    cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
    (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia
    2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie
    niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
    produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.)
    oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla
    Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi
    konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
    (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie
    obowiązującego prawa.
  4. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z
    wykonywaniem zawartych umów między Sprzedawcą a Klientami, będą rozpatrywane
    przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie
    z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296
    ze. zm.).
  5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją
    postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są
    wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości
    finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane
    osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich
    aktualizacji i poprawiania.

 
OBJAŚNIENIE:
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający
utworzenie Konta Klienta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.
KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności
prawnych nie będąca przedsiębiorcą.
KONTO – Usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane

podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie
Internetowym.
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
SPRZEDAWCA– Jessi Butik Ewelina Staniucha 98-220 Zduńska Wola, Izabelów 63b NIP:
, Regon
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia
i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.